fredag 11 september 2009

Status


De vita är på väg upp igen. HB har dykt igen (nere på 85 igen trots transfusionen i tisdags). Fortfarande helt förstoppad (jo, jag vet intresseklubben noterar), så man har ont som fan och går på starka opiater hela tiden. Det är väl bara att inse att man numera är en förhärdad knarkare.

Har fått rådet att under 3 dagar ta 8 påsar movicol om dagen. Så, jag hoppas att the big bang inträffar inom de närmaste dagarna. Jag har i princip inte ätit något sedan i onsdags, så det är dagar som dessa som man är glad att man inte bantat ner sig.

Nåväl, med de smärtstillande jag tar så är det ok trots allt. Och imorgon är det fotboll. SM-Semifinalen mot Västerås, 11.00 på Bergshamra IP, Solna.
Fotboll brukar ju fungera bra på mig som medicin, även om jag kanske hoppas att ska jag nu få igång magen, så kan det väl vänta tills jag kommit hem från fotbollen i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja.. och det klarade du med glans förstår jag...

Kram Pys som sitter och somnar framför datorn..