tisdag 28 juli 2009

Ny Tidning


I höst kommer en ny tidning, och då menar jag inte tidningen Nära, om nyandlighet, spöken osv.

Nej, min tidning heter "Helt Borta" och ges ut av Äggberts förlag. Den kommer att handla om medier, spöken, gnomer, tomtar, älvor, parapsykologi, UFOs, och såna där pyttepyttesmå dammkorn som blinkar till på nattkameror som de visar på TV4plus och som heter Winston Lambert och var barnamördare på 1600-talet, och annat för alla oss som tror på vad som helst.

För att prenumerera (500 Sek för 12 nummer), sätter du bara in pengarna på denna länk, och skickar in anmälan med namn och adress telepatiskt. Så kommer jag att skicka dig din första tidning i Augusti. Telepatiskt förstås.

(Om ni har problem med att få telepatin att fungera så finns en kurs i telepati. Den kostar endast 17 000 kronor för 4 pass. Dessa ges telepatiskt men med högre chackrasykronitet och det senaste inom auraparaboler för garanterat god mottagning för alla icke-skeptiker)

1 kommentar:

Pekka S sa...

Wow, vilket erbjudande! Jag tar två prenumerationer så att jag kan ta emot sändningen i stereo!