onsdag 6 maj 2009

Koma Hem

Jag har i tidigare inlägg beskrivit hur jag hakat upp mig på ComHems namn.

Men efter gårdagens lansering av Comhems nya tjänst så förstår jag att namnet bör bytas till just KomaHem.

KomaHem det medvetslösa hemmet: varken TV, telefoni eller internet.

Och bäst av allt är som vanligt kundtjänsten som bara kan nås via telefon eller internet.

Intressant är också Sport-Expressens syn på det hela. Varför just när Manchester United gör två mål i Champions League mot Arsenal (stora intresseklubben noterar) och samtidigt som den "högdramatiska upplösningen i den sjunde (7:e!) SM-finalen i basket mellan Solna och Sundsvall (ok här känner jag kanske viss empati, särskilt med Solna-bor)?

Så, vilken ersättning får kunderna. Jo, gratis fjollbollssändningar hela onsdag-kvällen (jag får nog leta fram några Primperan stolpiller).

Artiklar: AB1, DN1, DN2, Expr1, SvD, Resume, SvD2
Bloggar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Inga kommentarer: