söndag 9 augusti 2009

Söndagspyssel


Eftersom både mina flörtkulor och mitt kräppapper var slut, så fick jag spendera helgen med att göra dessa. De 99 bästa filmklippen från DukesDVD och en foto-CD med 600 fotografier. Jag hoppas kunna kränga dem till hugade fotbollsföräldrar för en 100-lapp som oavkortat går till insamlingen på barncancerfonden (http://www.barncancerfonden.se/3001).

Om 10 år kommer de att säljas som "Collectors items" på E-bay för stora summor.

Och gillar Du inte amerikansk fotboll, så kan du sätta in din gåva direkt på den här länken.

3 kommentarer:

Jonas sa...

Kul med söndagspysslet!
Är det fullt fokus på Chiefs, eller är det blandat material?

/Potentiell investerare

David sa...

Jo, det är fullt Chiefs fokus. Jag försöker se till att det inte blir alltför mycket fokus på min egen son. Men att även få med andra lag är svårt. Och inte fick vi möta er heller, så tyvärr finns det nog inte en filmsnutt och inte en bild på Täby.

Jonas sa...

Du har stora ämnen i din blogg. Intressanta diskussioner och funderingar :)
Jag har själv ramlat in i en annan diskussion, möjligen inte så djup, men klart intressant - för dig med skulle jag gissa...
Läs gärna här.
Har du egna kommentarer (eller rent av vill länka den) så är du välkommen!