fredag 7 augusti 2009

Jag planerar att leva i evighet

Och so far, so good.

Gårdagens blodprover visar på ökande trombocyter (yeah!), halvtaskigt med röda (baggis), nedgången i vita har avstannat något (får se på måndag om de vänder av sig självt) och LD håller sig på mattan.

För övrigt kan jag för intresserade läsare meddela att det på Bergshamra IP i Solna, kl. 11.00 imorgon Lördag bjuds på högklassig ungdomsfotboll, då ledarna i Stockholms distriktet, Solna Chiefs, möter och ämnar fullständigt pulverisera Stockholm Mean Machines.

Ett skäl till de få blogginläggen tidigare i veckan är att jag tagit hand om filmerna och bilderna från förra helgen. Av de 150 filmklippen har jag gjort en DVD med 99 av dem, 10 highlightsklipp, och av ca 600 fotografier är 30 riktigt bra. Men allt detta har tagit sin tid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra att värdena är relativt bra.. och du ska se att de som inte skärper sig kommer att göra det.. hota med att jag kommer annars.. :-)

Kram Pys som har dottern på besök.. därav dåligt med att kommentera...

Jonas sa...

Hoppas det gick bra för era killar på matchen!
Täby Flyers 12-mannatrupp kämpade tappert mot Arlanda och ledde eller låg lika långt in i matchen, men tröttheten satte in och vi förlorade till sist med 20-36.
Väl mött i kvarten! :)

F.ö. vet jag precis hur det är att gå igenom bilder.... själv hade jag inga filmer, men väl runt 1000 bilder från Dukes, som till sist blev 160 publicerade på Flyers Bilder.

Finns dina bilder till allmänt beskådande någonstans?

David sa...

Jonas,
det gick inte alls bra mot Stockholm. De var helt klart taggade medan luften helt tycktes ha gått ur oss. Det är nog en tillfällighet som ökar på spänningen. Dock måste vi förlora båda de återstående matcherna och stockholm vinna båda sina för att gå om oss i serien.
Så, siktet är inställt på att möta er i kvarten.