onsdag 10 december 2008

I väntan...

(English version below)

Efter datortomografin som jag gjorde idag, så sitter jag nu bara och väntar på resultatet. Jag försöker att inte tänka på det, eftersom det mer känns som att vänta på ett domstolsutslag där domen kan bli precis vad som helst.

Jag tänkte försöka vara lite snällare idag. Inskränktheten jag nämnde i gårdagens blogg, behöver ju inte nödvändigtvis bebo en intellektuellt utmanad person eller ens en obildad. Drottning Silvias bordskavaljer under Nobelmiddagen, Makoto Kobayashi, sägs ha som enda intresse: symmetribrott (dvs. brott mot den postulerade CP-symmetrin, som dessutom är hans forskningsområde). Grattis Silvia till en underhållande kväll.

Så, jag har försökt hitta några bloggar som jag tycker är bra och intressanta. Jag letar fortfarande, men sprang på den här lilla julnovellen:Kravspec Julav Robert Stjernström.

Och så fann jag detta historiska dokument:
http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

Och några bloggar som jag emellanåt följer:





English Version

After having done the CT-scan today, I am now just waiting for my doctor to call and tell me about the results. I try not to think about it too much, especially as it feels almost like getting a court ruling, and a ruling that could mean anything from acquittal to death penalty.

Anyways, I thought I should try not to be so grumpy today, after yesterdays posting. The narrow-mindedness that I wrote about yesterday does not necessarily mean that the person is intellectually challenged or uneducated. At the dinner at this evening’s Nobel Prize ceremony, Queen Silvia will be sitting next to Makoto Kobayashi. It is said that his only interest in life is the “violation of the postulated CP symmetry of the laws of physics”, that and nothing else. So, I guess it might be a long evening for Queen Silvia.

Today, I also tried to find some interesting blogs. I am still searching. I found a couple though that are somewhat entertaining (only in Swedish though).

Inga kommentarer: