fredag 9 januari 2009

Vänta

Jag var in till KS igår för en del kompletterande blodprover (från söndagens besök). Eftersom jag också fått en liten knöl på nyckelbenet fick jag göra en biopsi. Även om den görs utan bedövning så gör det inte ont. Inte förrän efteråt då det värker i ganska många timmar. Men värst har ändå magontet och molvärken i ryggen(njurtrakten) varit. Jag vet inte vad det är och vill inte spekulera, men det tär på krafterna. Några resultat av värde lär jag ändå inte kunna få förrän tidigast i slutet av nästa vecka. Så det är bara att vänta.

English Version

I went to the hospital yesterday for some additional testing. I also had a small biopsy done on the small lump I got on my collar bone. The lump just appeared Monday evening. I have also had some back pain (close to my kidneys). I do not really know what to make of it all and I do not want to speculate. I will not get any results until late next week anyhow. So, I guess I just have to wait and see.

Inga kommentarer: