torsdag 22 januari 2009

Sömn

Det måste ha varit en ganska stark dekokt jag fick senast. Jag tillbringar 20 timmar om dygnet i sängen, trött, illamående och får inte i mig mycket mat heller. Jag hoppas att det går över snart för det börjar bli lite långtråkigt. Sen får jag dåligt samvete för Tim som får sitta ensam på kvällarna för att jag är utslagen.
Jag ska in till KS idag för nya prover. Vet inte vad de kommer att ge, men förhoppningsvis går det åt rätt håll.


English Version

It must have been some strong stuff they gave me last time. I am spending almost 20 hours a day in bed, tired, nauseaus and can not get much food in either. I hope it will pass soon. It is starting to get a bit boring. I also feel bad for Tim who has to spend the evenings by himself when I am passed out.
Anyways, today I am going to the hospital for some bloodtests. I do not know what they will show, I just hope they point in the right direction.

1 kommentar:

Carina sa...

Sova är bra och jag tror nog Tim klarar sig bra han vet ju att du finns där och det är ju det som är det viktiga.